• poznasz narzędzia planowania przychodów i kontroli kosztów
• dowiesz się, jak motywować pracowników i wspierać ich w realizacji planów
• zwiększysz zyski salonu i będziesz zarządzać salonem bardziej świadomie
• poznasz metody zwiększenia sprzedaży produktów
• poznasz różne style zarządzania pracownikami
• dowiesz się, jak budować zespół
• zwiększysz pewność siebie i efektywność działań
• dowiesz się, jak budować silną markę salonu i jak wyróżnić się na rynku usług fryzjerskich
• poznasz narzędzia skutecznej promocji i będziesz umiał stworzyć plan promocji własnego salonu
• zwiększysz zadowolenie i lojalność klientów oraz zdobędziesz nowych
• poznasz narzędzia budowania porozumienia z pracownikami
• nauczysz się, jak sobie radzić w sytuacji konfliktowej
• będziesz umiał świadomie zarządzać konfliktami
• dowiesz się, jak mówić, aby ludzie usłyszeli to, co powiedziałeś
• nauczysz się, jak radzić sobie z oponentami
• będziesz umiał prowadzić zebrania, których rezultatem będzie wdrożenie omówionych na zebraniu ustaleń
• poznasz standard obsługi klienta, który zapewni komfort pracy fryzjerów i zadowolenie klienta
• dowiesz się, jak zwiększyć sprzedaż produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie poprzez właściwe doradztwo
• zwiększysz przychody salonu, konkurencyjność na rynku oraz zadowolenie klientów
• poznasz standard obsługi klienta, który spełnia jego oczekiwania
• zwiększysz swoje dochody poprzez właściwe doradztwo produktów do pielęgnacji i stylizacji w domu
• będziesz miał większą satysfakcję z pracy i więcej zadowolonych klientów
Uczestnik poznaje świat mediów społecznościowych. Dowiaduje się, jak budować swoją markę i wizerunek salonu na Instagramie, oraz dlaczego obecność w „digitalu” jest tak istotna. Podczas warsztatów z produktami i koloryzacją Wella Professionals zdobywa wiedzę, jak robić dobre zdjęcia, a także jak wykorzystać dostępne aplikacje, aby uzyskać efekt, który odniesie sukces w mediach społecznościowych.